Els problemes de conducta en els centres escolars són una realitat que cada vegada va apareixent amb més intensitat i que suposa un alt nivell de preocupació de la comunitat educativa.
Els comportaments perturbadors que determinats alumnes realitzen no tenen significat per si mateix, es tracta d'un símptoma que amaga un conjunt de signes que no tenen perquè ser patològics i que determinen aquestes conductes.
El seu origen pot ser diferent per a cada individu a pesar que el comportament siga en moltes ocasions el mateix.
Aquests factors poden ser de caràcter social, biològic, psicològic i/o pedagògic.

En moltes cases, els p/mares ensenyen als seus fills de forma accidental a portar-se malament.
D'igual forma molts xiquets ensenyen als seus pares a ser reganyons.
El que és irònic és que en moltes famílies els pares sense adonar-se premien les conductes indesitjables dels seus fills i ignoren les apropiades.
Per a evitar-ho destaquem una recomanació que pot servir per a prevenir l'aparició de problemes de conducta.

* Per a controlar la conducta del xiquet no utilitze el càstig, al contrari ha de

1 comentarios:
SUSA: M´agrada molt com escrius els actual genòmens educatius que no deixen educar als xiquets .El mestre té un lloc. Els pares altre.
Junts s´ha de veure tant el positiu com saber donar el castic si cal.
ERES ARTISTA DE PRIMERA
Publica un comentari a l'entrada
El comentari serà publicat després de passar els filtres anti-spam.