ELS PRIMERS

Estem a Gandia. La Safor.

El Col.le vist per GOOGLE


Per casualitat m'he trobat amb unes imatges de Gandia en 3D.
Si que sabia que GOOGLE havia fotografiat en 3D les ciutats més importants del món. Així vaig recorrer poc a poc la 5ena avinguda de Nova York, i vaig recordar quan vaig visitar els Camps Eliseus de París, el centre de Londres, etc.

La veritat és que amb "treet View"  de Google, viatges molt econòmicament, i veus  tots els detalls, fins i tot els aparadors de les botigues.
Però m'he dut la sorpresa de trobar que els famosos cotxes de Google,  ja han passat per la nostra ciutat.

Si no coneixeu aquesta aplicació del todopoderós Google, ara és el moment, Clica en la imatge-foto del col.le, i des d'allí ves avançant cap avant o cap arrere. Arrastra l'home taronja,per vore els carrers en 3D, i pot ser que fins i tot reconegues a alguna persona que per allí passava en eixe  moment..........


Ver mapa más grande

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

El comentari serà publicat després de passar els filtres anti-spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Traductor

Segueix-nos per...



Blog Archive

Bon Nadal

Total de visualitzacions de pàgina:

Seguidors

Entrades populars