ELS PRIMERS

Estem a Gandia. La Safor.

Continuen arribant-nos fotos de Pasqua



 Hola      

Ja veig que tú no has parat durant les vacances!
Primer de catpuxí en una germandat de la nostra ciutat, i després de viatge amb els teus pares!

Miguel, el lloro de la foto, és de veritat?
Parlava?
Tenies por?

Ara Miguel ens va a redactar amb les seues paraules com han estat aquest dies: 

 Vaig eixir de caputxino i soc de la Germandat de "Ecce-Homo" de Gandia.
El diumenge de Resurrecció vaig tindre l'oportunitat de tirar "xuxeries"  per la finestra de l'Ajuntament de Gandia.


En Pasqua vaig anar a Port Aventura. Era molt bonic, hi havia una font, un cartell que posava "Port Aventura" i també  hi havien moltes atraccions. M'ho vaig passar molt bé.
I vaig veure un espectacle de pardals i em vaig fer una foto amb un lloro.

Autor: Miguel Muñoz  2n. A


Miguel...........2n. d'Educació Primària
boyonamerrygoroundhgclrov3

6 comentarios:

Ausiàs Muñoz Torregrosa dimecres, d’abril 28, 2010  

Miguel t'agraden els lloros?

adrian dimecres, d’abril 28, 2010  

miguel jope que loro

Ivan Garrido dimecres, d’abril 28, 2010  

Miguel teu vas passar be?

Maria Martinez dimecres, d’abril 28, 2010  

Hola Miguel en casa de mon pare vaig vore que estaves en Port Aventura. Signat Maria

Ivan Garrido dimecres, d’abril 28, 2010  

Miguel tagraden els lloros?

Jorge dimecres, d’abril 28, 2010  

Que bonic Miguel.Em pots contar el teu viatge a Port Aventura per favor?

Publica un comentari a l'entrada

El comentari serà publicat després de passar els filtres anti-spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Traductor

Segueix-nos per...



Blog Archive

Bon Nadal

Total de visualitzacions de pàgina:

Seguidors

Entrades populars