ELS PRIMERS

Estem a Gandia. La Safor.

Hi ha que revisar els deures

S'han de revisar els deures dels nostres fills abans de dur-los a l'escola, per a que després no hages de justificar-te.
És broma!

Però ací teniu una carta real, d'una mare a la tutora de la seua filla, després de vore els deures que havia fet la filla.

No, no és en el nostre col.legi, però m'ha fet sonriure i he pensat en compartir-ho amb tots els lectors del blog.

Què us pareix?



Estimada Señorita Mari Toñi:

Quiero aclarar que no soy ni nunca he sido bailarina en un club de estriptis.
Yo trabajo en Leroy Merlín y la semana pasada le conté a mi hija la cantidad de trabajo que tuvimos tras la última nevada. Le dije que vendimos hasta la última pala que teníamos en la exposición, e incluso cuando sacamos algunas más del almacén algunos clientes se pelearon por coger alguna.

Su dibujo no me muestra bailando en una barra americana, sino que se supone que soy yo vendiendo hasta la última pala quita nieve en el Leroy.

Desde hoy revisaré mejor los deberes de mi hija antes de que se los entrege.

Atentamente,
Sra. Sánchez, madre de Yolanda, de 1º B
 


1 comentarios:

Borja Segura dimecres, d’abril 28, 2010  

Miguel magraden molt les teues foos.

Publica un comentari a l'entrada

El comentari serà publicat després de passar els filtres anti-spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Traductor

Segueix-nos per...



Blog Archive

Bon Nadal

Total de visualitzacions de pàgina:

Seguidors

Entrades populars