ELS PRIMERS

Estem a Gandia. La Safor.

Les meues pasqües

 

LES  MEUES  PASQÜES

En pasqua he anat   de  torrà  al  camp de tir de Beniganim.

  Vaig  a jugar  a  fútbol. 

Un altre día vaig tornar al camp de tir un altra vegada,  vaig anar a pescar  i vaig pescar   molts peixos, tambe vaig anar amb la meua tia  a agarrar espàrrecs, i tambe vam  anar a volar les cometes. 

Un altre día em  vaig quedar  en casa del meus tios, a vore  jugar el Valencia.   

Un altre dia, vaig  anar al casa del meu tio i vam anar al cine. Ma mare estava  contenta amb mi i amb la meua germana, perque ens vam portar molt bé. 

Tambe van anar a la platja,  a donar moltes voltes. La  meua  tia  ha tingut una xiqueta i és molt  guapa, li diuen Julia. 

Un altre día vam anar  a menjar-nos  un gelat en una geladeria, després  vaig  anar  al  parc  i m`ho  vaig passar molt, molt, molt bé. 
  
Autor:  Youssef  El Yamani    2n. B


1 comentarios:

joana navarro dimecres, d’abril 28, 2010  

mencanta porta ventura miguel

Publica un comentari a l'entrada

El comentari serà publicat després de passar els filtres anti-spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Traductor

Segueix-nos per...



Blog Archive

Bon Nadal

Total de visualitzacions de pàgina:

Seguidors

Entrades populars